Gemeente Schermer - Inwoners

Kruimelspoor

Inwoners > Burgerzaken > Burgerzaken

Burgerzaken

Afdeling Burgerzaken

Bij de afdeling Burgerzaken kunt u voor verschillende producten terecht. Zoals:

-          Nationaal Paspoort

-          Nederlandse Identiteitskaart

-          Rijbewijs

-          Verklaring omtrent gedrag

-          Aangifte van geboorte

-          Aangifte van overlijden

-     Aangifte van een verhuizing naar of binnen de gemeente Schermer

-     Aangifte van emigratie

-     Erkenning van een ongeboren kind

Voor meer informatie kunt u op een van de bovenstaande producten klikken.
 


Digitaal gemeenteloket

De volgende producten kunt u digitaal aanvragen met uw DigiD:
-     Uittreksel Basisregistratie Persoonsgegevens (BRP)
-     Uittreksel burgerlijke stand

 


Openingstijden

De afdeling Burgerzaken is elke werkdag van 09.00 tot 13.00 uur geopend. ’s Middags alleen op afspraak, uitgezonderd op vrijdagmiddag dan zijn wij gesloten. Voor een afspraak kunt u bellen naar 072-5037321.

Voor speciale en/of gewijzigde openingstijden verwijzen wij u naar: de openingstijden

Avondopenstelling
Het loket Burgerzaken is in de maanden mei, juni en juli 2014 extra geopend op de maandagavond van 18.30 tot 20.00 uur. Maandag 9 juni (Tweede Pinksterdag), vormt hierop een uitzondering. Tijdens de avondopenstelling kunt u alleen terecht voor het aanvragen en ophalen van reisdocumenten, rijbewijzen, uittreksels en verklaringen omtrent gedrag (VOG).

Archief